Ζωή

Sophia Loren: Υπάρχει ένα σιντριβάνι νεότητας: είναι το μυαλό, τα ταλέντα, η δημιουργικότητά σας και οι άνθρωποι που αγαπάτε

Sophia Loren: Υπάρχει ένα σιντριβάνι νεότητας: είναι το μυαλό, τα ταλέντα, η δημιουργικότητά σας και οι άνθρωποι που αγαπάτε

Διαχρονικό σύμβολο ομορφιάς, γοητείας, θηλυκότητας, ταλέντου, επιτυχίας. Η Ιταλίδα θεά του στιλ και της κομψότητας σβήνει 91 κεράκια και συνεχίζει να μας παραδίδει μαθήματα σεξαπίλ και λάμψης.ΗΣοφία Λόρεν(Sophia Loren) γεννήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 1934 κι

Διαχρονικό σύμβολο ομορφιάς, γοητείας, θηλυκότητας, ταλέντου, επιτυχίας. Η Ιταλίδα θεά του στιλ και της κομψότητας σβήνει 91 κεράκια και συνεχίζει να μας παραδίδει μαθήματα σεξαπίλ και λάμψης.

ΗΣοφία Λόρεν(Sophia Loren) γεννήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 1934 κι είναιΙταλίδαηθοποιόςβραβευμένη μεΌσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλουγια την ταινία τουΒιττόριο ντε ΣίκαΗ ατιμασμένη(La Ciociara, 1960). Θεωρείται από πολλούς η πιο δημοφιλής Ιταλίδα ηθοποιός της γενιάς της και είναι επίσης διάσημη ως ένα παγκόσμιο σύμβολο του σεξ.

Η Λόρεν γεννήθηκε με το όνομαΣοφία Βιλάνι Σικολόνεστην κλινική Βασίλισσα Μαργαρίτα (Regina Margherita) τηςΡώμηςστις 20 Σεπτεμβρίου 1934 με γονείς τους Ρικάρντο Σικολόνε και Ρομίλντα Βιλάνι.

Σε ηλικία 14 ετών η Λόρεν συμμετείχε στο διαγωνισμό ομορφιάςΜις Ιταλίακαι, παρότι δεν κέρδισε, αναδείχθηκε σε μία από τις πρώτες φιναλίστ. Αργότερα ξεκίνησε μαθήματα υποκριτικής και επιλέχθηκε ως κομπάρσα στην ταινίαΚβο βάντις, αφετηρία στην κινηματογραφική της καριέρα. Τελικά άλλαξε το όνομά της σε Σοφία Λόρεν.

https://www.youtube.com/watch?v=KrxUN2oIskg

Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1950, το άστρο της Λόρεν στοΧόλιγουντάρχισε να λάμπει με ταινίες όπως αυτές του 1957:Το παιδί και το δελφίνι(Boy on a Dolphin)καιΥπερηφάνια και πάθος(The Pride and the Passion), στο οποίο συμπρωταγωνίστησε με τονΦρανκ Σινάτρακαι τονΚάρι Γκραντ.

Η Λόρεν απέκτησε παγκόσμια φήμη χάρη σε ένα συμβόλαιο για πέντε ταινίες με τηνParamount Pictures. Ανάμεσα στις ταινίες της εκείνης της εποχής είναι:Πόθοι κάτω από τις λεύκες(Desire Under the Elms) μαζί με τονΆντονι Πέρκινς, βασισμένο στο ομότιτλο έργο τουΕυγένιου Ο'Νηλ, τοΣπίτι πάνω σε βάρκα(Houseboat) μιαρομαντική κομεντίόπου συμπρωταγωνιστούσε με τονΚάρι Γκραντκαι τηΔιαβολογυναίκα(Heller in Pink Tights) τουΤζορτζ Κιούκορστην οποία εμφανίστηκε για πρώτη φορά με ξανθά μαλλιά (φορώντας περούκα). Η Λόρεν επέδειξε αξιόλογες υποκριτικές ικανότητες και κέρδισε το σεβασμό ως δραματική αλλά και ως κωμική ηθοποιός, ιδιαίτερα σε ιταλικά έργα όπου μπορούσε να εκφραστεί πιο ελεύθερα παρόλο που γνώριζε πάρα πολύ καλάαγγλικά.

sophiad

Το 1960, η ερμηνεία της Λόρεν στην ταινία του Βιττόριο ντε ΣίκαΗ ατιμασμένη(La Ciociara) της έφερε πολλά βραβεία συμπεριλαμβανομένων κι αυτών στα κινηματογραφικά φεστιβάλ τωνΚαννών, τηςΒενετίαςκαι τουΒερολίνου. Η ερμηνεία της βραβεύτηκε, επίσης, με το Βραβείο Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου, το πρώτο σημαντικό Όσκαρ που δόθηκε σε μη-αγγλόφωνη ερμηνεία.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, η Λόρεν ήταν μια από τις πιο δημοφιλείς ηθοποιούς του κόσμου και συνέχιζε να κάνει ταινίες στηνΕυρώπηκαι στιςΗ.Π.Απαίζοντας μαζί με γνωστούς πρωταγωνιστές. Το 1964, η καριέρα της έφτασε στο ζενίθ της, όταν έλαβε 1.000.000 δολάρια για να παίξει στην ταινίαΗ πτώση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας(The Fall of the Roman Empire).

Ανάμεσα στις πιο γνωστές ταινίες της Λόρεν από εκείνη την περίοδο είναι η επική παραγωγή τουΣάμιουελ ΜπρόνστονΕλ Σιντ(El Cid,1961) με τονΤσάρλτον Ίστον,Η εκατομμυριούχος(The Millionairess, 1960) με τονΠίτερ Σέλλερς,Διακοπές στη Νάπολη(It started in Naples, 1960) με τον Κλαρκ Γκέιμπλ, τοΧθες, σήμερα, αύριο(Ieri, oggi, domani, 1963) του Βιττόριο ντε Σίκα με τοΜαρτσέλο Μαστρογιάνι, ηΛαίδη Λ.(Lady L, 1965) τουΠίτερ Ουστίνοφμε τονΠωλ Νιούμαν, η κλασική ταινία του 1966Αραμπέσκ(Arabesque) με τονΓκρέγκορι Πεκκαι στην τελευταία ταινία τουΤσάρλι Τσάπλιν,Η κόμισσα από το Χονγκ Κονγκ(A Countess from Hong Kong,1967) με τονΜάρλον Μπράντο.

Μόλις η Λόρεν έγινε μητέρα, άρχισε να δουλεύει λιγότερο. Πέρασε στα 40 και τα 50 της με ρόλους σε ταινίες συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας ταινίας του Ντε ΣίκαThe Voyageμε τονΡίτσαρντ Μπάρτονκαι την ταινία του Έττορε ΣκόλαΜια ξεχωριστή μέραμε τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι.

sophiab

Το 1980,η Λόρεν υποδύθηκε τον εαυτό της και τη μητέρα της σε μια τηλεοπτική μεταφορά τηςαυτοβιογραφίαςτης. Οι ηθοποιοί Ρίτζα Μπράουν και Κιάρα Φεράρι έπαιξαν τη Λόρεν σε νεαρότερη ηλικία. Το 1982 πρωταγωνίστησε στα πρωτοσέλιδα όταν αναγκάστηκε να εκτίσει ποινήφυλάκισης18 ημερών στην Ιταλία με την κατηγορία τηςφοροδιαφυγής, κάτι που δεν έκανε, όμως, κακό στην καριέρα και τη δημοτικότητά της.

Η Λόρεν συνάντησε τονΚάρλο Πόντιτο 1950 κατά τη διάρκεια ενός διαγωνισμού ομορφιάς στον οποίο εκείνος ήταν κριτής. Αφού είχε βοηθήσει την καριέρα τηςΤζίνα Λολομπρίτζιτανα εκτοξευθεί, βοήθησε και τη Λόρεν να πάρει πολλούς μικρούς ρόλους. Αργότερα, ενώ ήταν στηνΑτλάντατωνΗΠΑτο 1957, έβαλε δικηγόρους να του βγάλουν το διαζύγιό του στοΜεξικόαπό την τότε σύζυγό του, Τζουλιάνα, και τις άδειες του γάμου του με τη Λόρεν. Η Ιταλία όμως δεν αναγνώριζε τα διαζύγια εκείνη την εποχή και το 1962 το ζευγάρι ακύρωσε τον γάμο του ώστε να αποφύγει την καταδίκη γιαδιγαμία. Μετά από αυτό, ο Πόντι πρότεινε στη Τζουλιάνα να μετακομίσουν οι τρεις τους στηΓαλλία, όπου επιτρέπονταν τα διαζύγια, και να γίνουν Γάλλοι πολίτες. Το 1965 η Τζουλιάνα Πόντι χώρισε τον άντρα της, επιτρέποντας στον Πόντι να παντρευτεί τη Λόρεν το 1966 με πολιτικό γάμο στιςΣέβρες.

Με αφορμή τα 90ά γενέθλιά της θυμόμαστε μερικές από τις χαρακτηριστικές της φράσεις:

Η ομορφιά είναι το πώς αισθάνεσαι μέσα σου και αντανακλάται στα μάτια σου. Δεν είναι κάτι φυσικό.

Υπάρχει ένα σιντριβάνι νεότητας: είναι το μυαλό σας, τα ταλέντα σας, η δημιουργικότητα που φέρνετε στη ζωή σας και η ζωή των ανθρώπων που αγαπάτε. Όταν μάθετε να αγγίζετε αυτήν την πηγή, θα έχετε πραγματικά νικήσει την ηλικία.

Αν δεν έχεις κλάψει, τα μάτια σου δεν μπορούν να είναι όμορφα.

Όταν είσαι μητέρα, δεν είσαι ποτέ πραγματικά μόνη στις σκέψεις σου. Μια μητέρα πρέπει πάντα να σκέφτεται δύο φορές, μία για τον εαυτό της και μία για το παιδί της.

Τα λάθη είναι κομμάτι των οφειλών που πληρώνει κανείς για να απολαύσει μια ολοκληρωμένη ζωή.

Πρέπει να απολαύσεις τη ζωή. Να είστε πάντα περιτριγυρισμένοι από ανθρώπους που σας αρέσουν, ανθρώπους που προσφέρουν μια ωραία συζήτηση. Υπάρχουν τόσα πολλά θετικά πράγματα που πρέπει να σκεφτούμε.

sophiaf

Το γυναικείο φόρεμα πρέπει να μοιάζει με συρματόπλεγμα: να εξυπηρετεί το σκοπό του χωρίς να εμποδίζει τη θέα.

Το σεξαπίλ είναι πενήντα τοις εκατό από αυτό που έχετε και πενήντα τοις εκατό αυτό που οι άνθρωποι πιστεύουν ότι έχετε.

Όλα όσα βλέπετε τα χρωστάω στα μακαρόνια.

sophiae

Τα μακαρόνια μπορούν να καταναλωθούν με μεγαλύτερη επιτυχία αν τα ρουφήξεις όπως ηλεκτρική σκούπα.

Ποτέ δεν προσπάθησα να αποκλείσω τις αναμνήσεις του παρελθόντος, παρόλο που μερικές είναι οδυνηρές. Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που κρύβονται από το παρελθόν τους. Όλα όσα ζεις βοηθούν να γίνεις ο άνθρωπος που είσαι τώρα.

Νομίζω ότι η ποιότητα του να είσαι σέξι πηγάζει από μέσα σου. Είναι κάτι που υπάρχει μέσα σου ή δεν υπάρχει και πραγματικά δεν έχει να κάνει πολύ με το στήθος ή τους μηρούς ή το μέγεθος των χειλιών σου.

Για να προχωρήσετε σε ένα δύσκολο επάγγελμα απαιτείται έντονη πίστη στον εαυτό σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μερικοί άνθρωποι με μέτριο ταλέντο, αλλά με μεγάλη εσωτερική ορμή, προχωρούν πολύ περισσότερο από τους ανθρώπους με εξαιρετικά ανώτερο ταλέντο.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι θέλουν πράγματα, αλλά δεν έχουν πραγματικά τη δύναμη, την πειθαρχία. Είναι αδύναμοι. Πιστεύω ότι παίρνετε αυτό που θέλετε αν το θέλετε αρκετά.

Είμαι ηθοποιός. Είναι το πάθος μου. Ζω - ζούσα πάντα για την υποκριτική.

sophiac

Νομίζω ότι στη ζωή μας πιστεύω ότι όταν είσαι ηθοποιός, όταν είσαι παραγωγός, πρέπει να είσαι πολύ διακριτικός για την προσωπική σου ζωή και πρέπει να είσαι κλεισμένος μέσα, σε αρμονία και στοργή για όλα.

Πηγή: allyou.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio