Το νέο άγαλμα του Ozzy Osbourne στο χώρο του φεστιβάλ Hellfest ολοκληρώθηκε και παρουσιάστηκε επίσημα, προσφέροντας στους επισκέπτες του φετινού φεστιβάλ την ευκαιρία να το θαυμάσουν από κοντά.
Ο επιβλητικός ανδριάντας, ύψους έξι μέτρων, φιλοτεχνήθηκε από τον Philippe Pasqua και δεσπόζει στην είσοδο του φεστιβαλικού χώρου. Η δημιουργία του είχε ανακοινωθεί πριν από λίγους μήνες από τη Sharon Osbourne, ενώ η τελική μορφή του δεν διαφέρει ουσιαστικά από τις ψηφιακές προεπισκοπήσεις που είχαν παρουσιαστεί.
Το μπρούντζινο έργο απεικονίζει τον Ozzy από τη μέση και πάνω, με τα χέρια ανοιχτά προς τα εμπρός και το χαρακτηριστικό του χαμόγελο, αποτυπώνοντας τη δυναμική σκηνική του παρουσία.
Η Sharon Osbourne, αν και δεν μπόρεσε να παραστεί στα αποκαλυπτήρια, ανάρτησε μήνυμα εκφράζοντας τη συγκίνησή της: “Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στο Hellfest για τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του Ozzy. Δυστυχώς είχα μια απρόοπτη επίσκεψη στο νοσοκομείο νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Olivier Garnier, στον Ben Barbaud και σε όλους στο Hellfest. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Philippe Pasqua για το εκθαμβωτικό άγαλμα!”
Με το άγαλμα αυτό, ο Ozzy Osbourne αποκτά τη δική του θέση δίπλα στον Lemmy στο Hellfest, σε έναν χώρο που τιμά τις εμβληματικές μορφές της ροκ και της heavy metal μουσικής.
Πηγή: tanea.gr

