Λάρισα

Tρεις νέοι κυκλικοί κόμβοι στη Λάρισα με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Tρεις νέοι κυκλικοί κόμβοι στη Λάρισα με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Ανάσα στην πόλη δίνει η Δημοτική Αρχή με ένα ζωτικής σημασίας έργο για την κατασκευή και διαμόρφωση τριών νέων κυκλικών κόμβων, στη συμβολή των οδών Θεοφράστου & Φαρσάλων, στη συμβολή Καρδίτσης & Ιλ.Σαρίμβεη και στη συμβολή Καρδίτσης & Γ. Παπανδρέου. Το έργο, προϋπολογισμού

Ανάσα στην πόλη δίνει η Δημοτική Αρχή με ένα ζωτικής σημασίας έργο για την κατασκευή και διαμόρφωση τριών νέων κυκλικών κόμβων, στη συμβολή των οδών Θεοφράστου & Φαρσάλων, στη συμβολή Καρδίτσης & Ιλ.Σαρίμβεη και στη συμβολή Καρδίτσης & Γ. Παπανδρέου. Το έργο, προϋπολογισμού της τάξης των 2,672 εκατ. ευρώ, είναι ενταγμένο στην εγκεκριμένη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (2021-2027) του Δήμου Λαρισαίων και η χρηματοδότησή του έλαβε το πράσινο φως από την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Πρόκειται για ένα έργο που πραγματικά αναδιαμορφώνει την καθημερινότητα εκατοντάδων συμπολιτών μας που σε καθημερινή βάση περνούν από αυτά τα τρία σημεία. Όταν θα ολοκληρωθούν οι εργασίες, σε συνδυασμό και με τα έργα που θα έχουν ολοκληρωθεί σε άλλα κομβικά σημεία του δικτύου της πόλης, θα δοθεί μια μεγάλη ανάσα όχι μόνον στις περιοχές της οδού Καρδίτσης και Θεοφράστου-Φαρσάλων, αλλά και σε ολόκληρη την πόλη, τονίζει ο Δήμαρχος Λαρισαίων, κ.Θανάσης Μαμάκος, με αφορμή τη θετική αυτή εξέλιξη.

Βελτίωση κίνησης και ασφάλειας

Το έργο Διαμόρφωση κυκλικών κόμβων απαντά σε τρία προβληματικά για την πόλη της Λάρισας σημεία έντονης κυκλοφορίας και κίνησης πεζών και οχημάτων, καθώς αφορά στη μετεξέλιξη τριών υφιστάμενων επικίνδυνων διασταυρώσεων (Καρδίτσης Σαρίμβεη, Καρδίτσης – Παπανδρέου και Θεοφράστου Φαρσάλων) σε κυκλικούς κόμβους.

Με την εξέλιξη αυτή, βελτιώνεται η κίνηση αυτοκινήτων, δικυκλιστών, αλλά και πεζών, που πλέον θα γίνεται με μεγαλύτερη άνεση, αποτελεσματικότητα, αλλά και ασφάλεια, καθώς πρόκειται για ιδιαίτερα προβληματικά σημεία, όπου έχουν σημειωθεί πληθώρα τροχαίων ατυχημάτων.

Με την ολοκλήρωση του έργου, οι περιοχές παρέμβασης αναβαθμίζονται σημαντικά, καθώς βελτιώνεται η οδική ασφάλεια πρωτίστως στο τοπικό δίκτυο, μειώνεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση, κατά τις ώρες αιχμής, με αποτέλεσμα να μειώνεται αντίστοιχα τόσο η ατμοσφαιρική ρύπανση, όσο και ο θόρυβος. Οι παρεμβάσεις σε αυτές τις τρεις διασταυρώσεις, ωστόσο, δεν είναι μόνον σημειακές, καθώς επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την κυκλοφορία των οχημάτων στο ευρύτερο εσωτερικό οδικό δίκτυο της πόλης -όταν τα έργα ολοκληρωθούν, η λειτουργικότητα και διασύνδεση των συνοικιών των περιοχών παρέμβασης θα είναι εμφανής σε κατοίκους και επισκέπτες.

Η πράξη αποτελεί έργο της δράσης “Βελτίωση οδικής ασφάλειας στο περιφερειακό και τοπικό δίκτυο” της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Λαρισαίων, με την υλοποίηση της οποίας και σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες προτεινόμενες πράξεις της δράσης, αντιμετωπίζονται οι ανάγκες για βελτίωση της αστικής κινητικότητας και της προσβασιμότητας στους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και για βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Το έργο, όπως προαναφέρθηκε, έχει προϋπολογισμό της τάξης των 2,672 εκατ. ευρώ με φορέα χρηματοδότησης το Υπουργείο Εσωτερικών – ΤΠΑ, μέσω του προγράμματος Θεσσαλία 2021-2027, ΕΣΠΑ.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

Επιβράδυνε στο 1,7% η

Του Τάσου Δασόπουλου Στο1,7% διαμορφώθηκε η ανάπτυξη για το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου από 2,2% το πρώτο, με οδηγούς τις επενδύσεις, την ιδιωτική κατανάλωση και τις εξαγωγές, οι οποίες αυξήθηκαν μεν αλλά με ρυθμούς κατώτερους του αναμενόμενου.

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2025 ανακοινώθηκε η έναρξη ενημερωτικής καμπάνιας για δύο νέες δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο υφιστάμενες όσο και νέες ή υπό σύσταση επιχειρήσεις. Οι δράσεις «Αναπτύσσομαι Έξυπνα» και «Επιχειρώ Έξυπνα» χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα «Θεσσαλία 2021–2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάσσονται στη...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Ποιοι τελικά θα είναι οι πραγματικοί δικαιούχοι των 40 εκατ. ευρώ;
Θα κατευθυνθούν οι πόροι σε μικρές, ανεξάρτητες και μη «δικτυωμένες» επιχειρήσεις που ασφυκτιούν ή, όπως συχνά συμβαίνει, σε περιορισμένο κύκλο ήδη ισχυρών, διασυνδεδεμένων ή «ημετέρων» φορέων και επιχειρηματικών σχημάτων;

2. Πρόκειται για ουσιαστική οικονομική στήριξη ή για επικοινωνιακή διαχείριση ευρωπαϊκών υποχρεώσεων;
Η Περιφέρεια ασκεί πράγματι αναπτυξιακή πολιτική με στρατηγικό αποτύπωμα στην πραγματική οικονομία της Θεσσαλίας ή απλώς επενδύει πολιτικά στη διαχείριση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, παρουσιάζοντας θεσμικές υποχρεώσεις ως προσωπικές πρωτοβουλίες;

3. Πόσο διαφανείς και προσβάσιμες είναι στην πράξη οι διαδικασίες αξιολόγησης;
Υπάρχουν επαρκείς εγγυήσεις ότι οι κρίσεις θα είναι αντικειμενικές και ανοιχτές σε όλους ή θα επιβεβαιωθεί, για ακόμη μία φορά, ότι η «έξυπνη εξειδίκευση» ευνοεί όσους γνωρίζουν εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το σύστημα και ποιον πρέπει να γνωρίζουν;

designed & hosted by
32bit Creative Studio