Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν μερικά λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα χθες Κυριακή ότι σκότωσαν δυο ανθρώπους κοντά στον οικισμό Καρμί Τσουρ, στη Δυτική Οχθη, υποστηρίζοντας πως εκσφενδόνισαν κοκτέιλ μολότοφ.
Στρατιώτες στοχοποίησαν ομάδα ανθρώπων που είχαν βάλει φωτιά σε ελαστικά αυτοκινήτων και πέταγαν αυτοσχέδιους εμπρηστικούς μηχανισμούς προς την κατεύθυνση του οικισμού, κατά την ανακοίνωση.
Οι κατοχικές ισραηλινές δυνάμεις χαρακτηρίζουν «τρομοκράτες» του Παλαιστινίους που δολοφόνησαν στην ίδια τη γη τους
Israeli occupation forces storm the western areas of Nablus city in the occupied West Bank. pic.twitter.com/PCCPSx2qqB
— Quds News Network (@QudsNen) June 21, 2026
Το κείμενο προσθέτει πως δυο «τρομοκράτες» σκοτώθηκαν και τρίτος «εξουδετερώθηκε», χωρίς άλλες διευκρινίσεις, προσθέτοντας πως ουδείς στρατιωτικός του Ισραήλ τραυματίστηκε.
Το Ισραήλ κατέχει τη Δυτική Οχθη από το 1967. Εκεί ζουν —εξαιρουμένης της ανατολικής Ιερουσαλήμ— κάπου 500.000 έποικοι, ανάμεσα σε σχεδόν τρία εκατομμύρια Παλαιστίνιους.
Ανησυχία
Ο ΟΗΕ εξέφρασε πρόσφατα ανησυχία για το άνευ προηγουμένου επίπεδο της βίας στην περιοχή αυτή από πλευράς των εποίκων: κατά μέσο όρο, διαπράττονται έξι επιθέσεις την ημέρα που προκαλούν ζημιές ή θύματα, ανέφερε, χωρίς να κάνει διαχωρισμό μεταξύ νεκρών και τραυματιών.
Breaking | Israeli settler militias burn Palestinian lands in the town of Shaqba, west of Ramallah in the occupied West Bank. pic.twitter.com/8OoTrIxVNM
— Quds News Network (@QudsNen) June 21, 2026
Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή: in.gr

