Καρδίτσα

Καρδίτσα: Απεργιακή συγκέντρωση και πορεία από τους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα

Καρδίτσα: Απεργιακή συγκέντρωση και πορεία από τους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα

Με το σύνθημα “λεφτά για μισθούς, υγεία και παιδεία, ούτε ευρώ για τους δικούς τους πολέμους” οι εργαζόμενοι στον δημόσιο τομέα της Καρδίτσας συμμετείχαν στη σημερινή απεργία της ΑΔΕΔΥ, ενώ προχώρησαν και σε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.

Όπως ειπήθηκε σε χαιρετισμούς οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να νομιμοποιήσουν τη βαρβαρότητα, ούτε να δεχθούν ως κανονικότητα τη ζωή χωρίς δικαιώματα. Έγινε λόγος για μια κυβερνητική πολιτική που δίνει “ψίχουλα” για αυξήσεις, που κοροϊδεύει με διάφορα pass, όταν η ακρίβεια αδειάζει τα πορτοφόλια των εργαζομένων, με τον μισθό να επαρκεί για τον μισό μήνα. Ζήτησαν δε την απεμπλοκή της χώρας από τους πολέμους, και άσκησαν δριμεία κριτική στην κυβέρνηση, η οποία αρνείται να δώσει στους δημόσιους υπαλλήλους τον 13ο και 14ο μισθό, την ώρα που δαπανά δισεκατομμύρια ευρώ σε πολεμικούς εξοπλισμούς. Διεκδικούν, μεταξύ άλλων, τη μονιμοποίηση των εργαζομένων στις κοινωνικές δομέων των δήμων, ενώ εξέφρασαν την ανησυχία τους σχετικά με το μέλλον των δημόσιων υπηρεσιών από ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Τα βασικά αιτήματα της απεργίας, ειναι:

  • «Υπεράσπιση του θεσμού της μονιμότητας.
  • Επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού.
  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς για αξιοπρεπή διαβίωση.
  • Κατάργηση της εισφοράς 2% για την ανεργία.
  • Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων της διετίας 2016-2017.
  • Αύξηση του αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί.
  • Επέκταση και ενίσχυση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.
  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο δημόσιο, ιδιαίτερα σε υγεία, παιδεία και κοινωνική ασφάλιση.
  • Ουσιαστική ενίσχυση του ΕΣΥ με γενναία χρηματοδότηση.
  • Κατάργηση αντεργατικών νόμων και του νέου πειθαρχικού δικαίου.
  • Προστασία των δημόσιων αγαθών και όχι στις ιδιωτικοποιήσεις»
  • Απεμπλοκή της χώρας από τους πολεμικούς σχεδιασμούς.

www.ertnews.gr

Επικαιρότητα

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης της δράσης «Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους», που συνδιοργάνωσαν η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, η UNICEF και το Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές παρουσίασαν δράσεις και δημιουργίες με επίκεντρο τα δικαιώματα του παιδιού, με τα νήπια να πραγματοποιούν μια συμβολική διαδήλωση για το δικαίωμα στο παιχνίδι, τη μόρφωση και την ειρήνη, ενώ οι...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;