Ελλάδα

Η 89χρονη από το Καστρί Θεσπρωτίας που της απέσπασαν 180.000 ευρώ μέσω τηλεφωνικής απάτης μιλά στο in

Η 89χρονη από το Καστρί Θεσπρωτίας που της απέσπασαν 180.000 ευρώ μέσω τηλεφωνικής απάτης μιλά στο in

Λίγες ώρες μετά την απάτη «μαμούθ» κατά την οποία επιτήδειοι απέσπασαν το δυσθεώρητο ποσό των 180.000€ από μία ηλικιωμένη γυναίκα, το in, κατάφερε να επικοινωνήσει με την 89χρονη που έχασε οικονομίες μιας ζωής.

Η 89χρονη που ζει ολομόναχη, μην μπορώντας να πιστέψει ακόμη αυτό που της έχει συμβεί, απευθύνθηκε στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα

Η 89χρονη, η οποία έχει σώας τας φρένας, μιλώντας στο in, εξηγεί, πώς κατάφεραν να την πείσουν πως πρέπει να τους δώσει 180.000 € σε μετρητά τα οποία φυλούσε καλά κρυμμένα μέσα στο σπίτι της.

«Μόλις ήρθα από την Ηγουμενίτσα, είμαι πολύ αγχωμένη. Μου είπε είναι ο λογιστής ο δικός μου. Μου λέει, άμα έχεις λεφτά στο σπίτι γιατί μέχρι τώρα είναι η προθεσμία να χαλάσουν τα λεφτά, σαν τότε με το ευρώ. ‘Τι λες κύριε Δημήτρη’ του λέω εγώ, ‘τι λες τώρα;’. ‘Δεν είσαι ο Δημήτρης’ πάλι του λεγα. ‘Δεν με εμπιστεύεσαι;’, μου λεγε πάλι. Να πάμε τα λεφτά στην τράπεζα, θα έρθει ο δορυφόρος να τα πάρει μου λέει εμένα, για να μην χαλάσουν τα λεφτά, σαν τότε με το ευρώ. Τι μου έλεγε, πού ξέρω εγώ πού τα έβρισκε όλα αυτά τα λόγια και ευγενικός και πάντα!», αναφέρει στο in η 89χρονη.

Η 89χρονη νόμιζε ότι μίλαγε με τον λογιστή της

Όπως εξομολογείται στο in, η ηλικιωμένη γυναίκα, ο άνθρωπος που της μιλούσε στην άλλη άκρη της γραμμής, παρίστανε τον λογιστή της και μάλιστα της συστήθηκε με το όνομά του. Στη συνέχεια την φόβισε, λέγοντάς της πως τα χρήματα που συγκέντρωνε από το υστέρημά της μια ολόκληρη ζωή, θα χάσουν την αξία τους και για αυτό πρέπει να του τα δώσει γιατί αλλιώς θα τα χάσει.

– Και τελικά πώς του τα δώσατε;

«Ήρθε εδώ στο σπίτι, με έκλεισε μέσα, κάτσε μέσα εσύ μου λέει εμένα και βάλτα στη βεράντα και θα έρθει ο δορυφόρος να τα πάρει. Ούτε καν είδα άνθρωπο. Αόρατος ήταν, από την ταράτσα του σπιτιού κατέβηκε; Δεν είδα άνθρωπο δεν είδα τίποτα, κανέναν. Βγαίνω έξω, πάει η τσάντα παρμένα τα λεφτά. Πάνε τα λεφτά μανάρι! Είχα δουλέψει από δώδεκα χρονών, μεροκάματο κι αγρότισσα! Αγρότισσα και καθαρίστρια. Άστα μη ρωτάς μανάρι μου! Βέβαια για μια ώρα ανάγκης! Ήθελα να κάνω το σπίτι μου, γριά είμαι ηλικιωμένη, μπορεί να πέσω κάτω, αύριο – μεθαύριο. Μόνη μου είμαι».

– Πότε καταλάβατε ότι ήταν ψέματα, ότι ήταν κλέφτης;

«Μετά που φύγαν τα λεφτά, μετά. Φώναξα εγώ, βγήκα έξω, βοήθεια. Και μου είπε μετά στο τηλέφωνο: ‘Mη φωνάζεις λέει, εγώ θα στα φέρω τα λεφτά, τα έχω εδώ στην τράπεζα, πέντε λεπτά θα έρθω εκεί να στα φέρω!’. Και με κορόιδευε από πάνω!»

Η 89χρονη που ζει ολομόναχη, μην μπορώντας να πιστέψει ακόμη αυτό που της έχει συμβεί, απευθύνθηκε στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα, ενώ σύμφωνα με μαρτυρίες, αντίστοιχα περιστατικά με προσπάθειες εξαπάτησης, έχουν συμβεί πρόσφατα στο παρελθόν στο ίδιο χωριό.

Πηγή: in.gr

Θεσσαλία

Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης παραμένει το δεξαμενόπλοιο «YM JUPITER», με σημαία Μάλτας, στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Ψαθούρας κοντά στην Αλόννησο, σύμφωνα με το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ).

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;