Οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Μείωση τιμών κατά 8% από σήμερα σε πάνω από 2.000 κωδικούς

Σούπερ μάρκετ: Μείωση τιμών κατά 8% από σήμερα σε πάνω από 2.000 κωδικούς

Μείωση τιμών κατά 8% σε πάνω από 2.000κωδικούς ανακοίνωσε την Πέμπτη ουπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος. Στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.180 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον

Μείωση τιμών κατά 8% σε πάνω από 2.000κωδικούς ανακοίνωσε την Πέμπτη ουπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος. Στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.180 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο, όπως ενημέρωσε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολος Πεταλάς σε συνάντηση του που είχε με τον υπουργό Ανάπτυξης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία των αλυσίδων λιανεμπορίου και των προμηθευτών, οι μειώσεις κυμαίνονται από 3% έως και 35%, με μεσοσταθμική μείωση περίπου 8%.

O κ. Θεοδωρικάκος, μετά τη συνάντησή του με τον κ. Πεταλά έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης.

Στοχεύουμε στην διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό.

Σε αυτό το πλαίσιο, σήμερα ανακοινώνεται από τις αλυσίδες του λιανεμπορίου και τους προμηθευτές μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων.

Είναι μία θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, που θέλουμε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο. Λεπτομέρειες θα δώσουν οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ.

Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια και όπως έχουμε δεσμευτεί, ξεκινά τις επόμενες ημέρες η διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.

Με τη λειτουργία της οποίας ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός και αποσαφηνίζεται πλήρως το νομικό πλαίσιο με την κωδικοποίηση της καταναλωτικής νομοθεσίας.

Μια μεταρρύθμιση που καλούμε όλη την κοινωνία και ασφαλώς και όλα τα κόμματα να τη στηρίξουν".

O γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, τόνισε: "Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων που αποτελείται απ' όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε συνεργασία με ορισμένους προμηθευτές, τα θεσμικά τους όργανα, τον ΕΣΒΕΠ και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Τροφίμων, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα αυτό για τους καταναλωτές, για την κοινωνία, τα νοικοκυριά και ιδιαίτερα για τα ευάλωτα νοικοκυριά.

Είναι μια συνεχής προσπάθεια της επιχειρηματικής κοινότητας, σε συνεργασία με την πολιτεία και το υπουργείο Ανάπτυξης, να μπορεί να προσφέρει προϊόντα σε άριστη ποιότητα και στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Και αυτό είναι μια συνεχής δέσμευση, παρά τις δυσκολίες που δημιουργούν η πληθωριστική κρίση, η ενεργειακή κρίση και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στην επάρκεια τροφίμων διεθνώς".

Δείτε τη λίστα με τους κωδικούς δεξιά, στη στήλη Σχετικά Αρχεία

Πηγή: capital.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Με βάση το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας στην13 Δεκεμβρίου 2025, ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Κουρέτας επισκέφθηκε το μπλόκο των αγροτών στις Μικροθήβες, όπου τόνισε ότι τα αιτήματα των αγροτών και κτηνοτρόφων δεν περιορίζονται σε οικονομικές ενισχύσεις, αλλά αφορούν τη συνολική διασφάλιση του μέλλοντος και της βιωσιμότητας του πρωτογενούς τομέα, ασκώντας παράλληλα κριτική στην κυβερνητική πολιτική για το αυξημένο κόστος παραγωγής, τις ελλείψεις σε υποδομές και επιστημονικό...
OPINION ZONE

γράφει
Παπαϊωάννου Στέργιος

THINK TANK

1. Αν ο εμβολιασμός ήταν πράγματι «σταθερή και προσωπική θέση» του Περιφερειάρχη, γιατί δεν επιβλήθηκε εγκαίρως ως αδιαπραγμάτευτη στρατηγική πριν χαθούν 522.000 ζώα;

2. Πόση αξία έχουν οι διακηρύξεις περί «στήριξης μέχρι τέλους» όταν ο στρατηγικός σχεδιασμός, το επιστημονικό προσωπικό και οι υποδομές εξακολουθούν να απουσιάζουν στην πράξη;

3. Όταν οι πολιτικές θέσεις αναθεωρούνται εκ των υστέρων και παρουσιάζονται ως διαχρονική συνέπεια, ποιος τελικά αναλαμβάνει την ευθύνη για το κόστος και τις συνέπειες της καθυστέρησης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio