Οικονομία

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 1,1% στη συνολική διακίνηση επιβατών στα ελληνικά λιμάνια το α' τρίμηνο

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 1,1% στη συνολική διακίνηση επιβατών στα ελληνικά λιμάνια το α' τρίμηνο

Μείωση κατά 1,1% σημείωσε η συνολική διακίνηση επιβατών στους ελληνικούς λιμένες το α' τρίμηνο 2025 σε σύγκριση με το α' τρίμηνο του 2024, έναντι αύξησης 11,4% που παρατηρήθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του α' τριμήνου 2024 προς το α' τρίμηνο 2023. Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η

Μείωση κατά 1,1% σημείωσε η συνολική διακίνηση επιβατών στους ελληνικούς λιμένες το α' τρίμηνο 2025 σε σύγκριση με το α' τρίμηνο του 2024, έναντι αύξησης 11,4% που παρατηρήθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του α' τριμήνου 2024 προς το α' τρίμηνο 2023.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η συνολική διακίνηση εμπορευμάτων παρουσίασε αύξηση 1,4% το α' τρίμηνο 2025 σε σύγκριση με το α' τρίμηνο του 2024, έναντι μείωσης 0,1% που παρατηρήθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του α' τριμήνου 2024 προς το α' τρίμηνο 2023.

Ενώ, η συνολική διακίνηση κινητών μονάδων (τροχοφόρων) παρουσίασε αύξηση 3% το α' τρίμηνο 2025 σε σύγκριση με το α' τρίμηνο του 2024, έναντι αύξησης 7,6% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του α' τριμήνου 2024 προς το α' τρίμηνο 2023.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Πηγή: capital.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio