Οικονομία

Θεοδωρικάκος: Στο πρώτο 15ήμερο Οκτωβρίου η μείωση τιμών σε 1.000 κωδικούς

Θεοδωρικάκος: Στο πρώτο 15ήμερο Οκτωβρίου η μείωση τιμών σε 1.000 κωδικούς

Η λίστα με τους 1.000 κωδικούς για τους οποίους θα υπάρξει μείωση τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα δοθεί μέσα στο πρώτο 15ήμερο του Οκτωβρίου, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου μετά τη συνάντηση με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ.Ο κ.

Η λίστα με τους 1.000 κωδικούς για τους οποίους θα υπάρξει μείωση τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα δοθεί μέσα στο πρώτο 15ήμερο του Οκτωβρίου, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου μετά τη συνάντηση με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ.

Ο κ. Θεοδωρικάκος έκανε την ακόλουθη δήλωση μετά το τέλος της συνάντησης:

Δίνουμε συνεχή μάχη για τη βελτίωση του επιπέδου ζωής στην καθημερινότητα των πολιτών, με μειώσεις φόρων, αυξήσεις μισθών.

Ταυτόχρονα, σε ό,τι περνά από το δικό μας χέρι, πραγματοποιούμε διαρκείς ελέγχους για την προστασία των καταναλωτών, την εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας και πιέζουμε για μειώσεις τιμών με αποτελέσματα, πετυχαίνοντας να έχουμε πληθωρισμό τροφίμων 1,4% έναντι 3% στην Ευρωζώνη.

Η πρωτοβουλία μείωσης τιμών σε 1.000 κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ είναι αναμφίβολα θετική και αναγκαία.

Αλλά, ας μειώσουν και οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ το μεσοσταθμικό τους κέρδος, για να μειωθούν οι τιμές σε ακόμα περισσότερους κωδικούς, για ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης, ώστε να διευκολυνθούν και τα νοικοκυριά που δυσκολεύονται.

Είναι ζήτημα κοινωνικής ευθύνης και συνοχής.

Σημειώνεται ότι για την πρωτοβουλία μείωσης των τιμών σε περισσότερους από 1.000 κωδικούς έχει υπάρξει συνεργασία του Υπουργείου Ανάπτυξης με τον Σύνδεσμο των Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Πηγή: Οικονομικός Ταχυδρόμος

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Υπάρχουν στιγμές ,  που η πραγματικότητα ξεπερνάει την φαντασία … Και υπάρχουν καί οί στιγμές του κ. Κουρέτα , που ξεπερνούν και την πιό ευρηματική πολιτική σάτιρα !
Διότι ο άνθρωπος , που αδυνατεί να φτιάξει ένα φράγμα , βρίσκει άνετα χρόνο να “στήσει” κομπανία , στα μπλόκα και να τραγουδάει Περπινιάδη στους απελπισμένους αγρότες …
THINK TANK

1. Πώς είναι δυνατόν να μην προχωρούν κρίσιμα αντιπλημμυρικά έργα και αποζημιώσεις για έναν ολόκληρο κάμπο, την ώρα που ο Περιφερειάρχης επιλέγει να αφιερώνει χρόνο σε εμφανίσεις και αυτοπροβολή;

2. Ποια στρατηγική προτεραιότητα εξυπηρετεί η επίδειξη δορυφορικών εικόνων και “καλλιτεχνικών” παρεμβάσεων στους αγρότες, όταν το βασικό ζητούμενο είναι πρακτικές λύσεις, έργα και ουσιαστική υποστήριξη;

3. Τι σηματοδοτεί για τη διοίκηση της Περιφέρειας Θεσσαλίας το γεγονός ότι, ενώ οι αγρότες βρίσκονται σε απόγνωση, αυτό που προβάλλεται ως “παρουσία” του Περιφερειάρχη είναι περισσότερο ένα θέαμα παρά ένα σχέδιο δράσης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio