Πολιτισμός

Θεσσαλονίκη: Δύο σημαντικές διακρίσεις για το KΘΒΕ από την Ελληνική Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών

Θεσσαλονίκη: Δύο σημαντικές διακρίσεις για το KΘΒΕ από την Ελληνική Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών

Δύο παραγωγές του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος διακρίθηκαν στα Θεατρικά Βραβεία της Ελληνικής Ένωσης Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών για τη θεατρική περίοδο 2024-2025, αποσπώντας βραβεία ανάμεσα σε πλήθος υποψηφιοτήτων. Συγκεκριμένα, Βραβείο Σκηνοθεσίας

Δύο παραγωγές του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος διακρίθηκαν στα Θεατρικά Βραβεία της Ελληνικής Ένωσης Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών για τη θεατρική περίοδο 2024-2025, αποσπώντας βραβεία ανάμεσα σε πλήθος υποψηφιοτήτων.

Συγκεκριμένα, Βραβείο Σκηνοθεσίας απονεμήθηκε στον Γιάννη Χουβαρδά για την παράσταση Δον Κάρλος και Βραβείο Θεάτρου για Παιδιά και Εφήβους κατέκτησε η παράσταση #Lets party του Στέλιου Χατζηαδαμίδη.

Το ΚΘΒΕ σε ανακοίνωσή του συγχαίρει θερμά όλους τους συντελεστές των παραστάσεων για την εξαιρετική δουλειά και την προσφορά τους στην καλλιτεχνική δημιουργία.

Αναλυτικά οι διακρίσεις των δύο παραγωγών του ΚΘΒΕ

Δον Κάρλος του Φρίντριχ Σίλλερ – Βραβείο Σκηνοθεσίας στον Γιάννη Χουβαρδά

Η παράσταση Δον Κάρλος αποτέλεσε το τέταρτο και τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής τετραλογίας του καταξιωμένου σκηνοθέτη Γιάννη Χουβαρδά, ο οποίος έχει καθιερωθεί ως μία από τις σημαντικότερες καλλιτεχνικές φυσιογνωμίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η συγκεκριμένη σκηνοθετική προσέγγιση συνέχισε τη διερεύνησή του γύρω από τη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου, εστιάζοντας θεματικά στην ηθική και πνευματική εξόντωση του ανθρώπου σε μια πατριαρχική, διεφθαρμένη από την εξουσία και το χρήμα κοινωνία.

#Lets party του Στέλιου Χατζηαδαμίδη – Βραβείο Θεάτρου για Παιδιά και Εφήβους

Μια δυναμική και πρωτότυπη παράσταση, σε σύλληψη-δραματουργία και σκηνοθεσία Στέλιου Χατζηαδαμίδη, εμπνευσμένη από το hashtag #letsparty που αναδείχθηκε στη διάρκεια της πανδημίας, με υλικό βασισμένο σε αληθινές μαρτυρίες, βιώματα, μουσική, χορό, συναίσθημα και σύγχρονη αισθητική. Η παράσταση αξιοποίησε τις τεχνικές του θεάτρου ντοκουμέντου (documentary theatre) και τη φόρμα του Verbatim Theatre, μεταφέροντας στη σκηνή μια ζωντανή, αυθεντική εμπειρία για τη νέα γενιά.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

www.ertnews.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Όταν η ανικανότητα βαφτίζεται “στρατηγική” και η ολιγωρία ζητά χειροκρότημα … !
THINK TANK

1. Πώς δικαιολογεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας την καθυστέρησή της να λάβει ουσιαστικά μέτρα, όταν η εξάπλωση της ευλογιάς ήταν γνωστή μήνες πριν και οι κτηνοτρόφοι είχαν ήδη σημάνει συναγερμό;

2. Γιατί ο κ. Κουρέτας περιορίστηκε σε δημόσιες δηλώσεις και φωτογραφίες, αντί να οργανώσει εγκαίρως έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό ελέγχου, εμβολιασμού και βιοασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή;

3. Ποια ευθύνη αναλαμβάνει η Περιφερειακή Αρχή για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία «παράνομων» εμβολίων, που προέκυψε εξαιτίας της απουσίας επίσημης λύσης και έγκαιρης κρατικής παρέμβασης;

designed & hosted by
32bit Creative Studio