Πολιτισμός

Θεσσαλονίκη: ΜΟΜus Becoming a Ghost

Θεσσαλονίκη: ΜΟΜus  Becoming a Ghost

Το σώμα είναι απόλυτα και πολυδιάστατα παρόν στην εικαστική πορεία του Αλέξανδρου Πλωμαρίτη και ως τέτοιο πρωταγωνιστεί στην έκθεση με τίτλο Becoming a Ghost που παρουσιάζεται στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών (Αποθήκη Β1, Προβλήτα Α, Λιμάνι Θεσσαλονίκης) έως τις 25 Οκτωβρίου 2025.

Το σώμα είναι απόλυτα και πολυδιάστατα παρόν στην εικαστική πορεία του Αλέξανδρου Πλωμαρίτη και ως τέτοιο πρωταγωνιστεί στην έκθεση με τίτλο Becoming a Ghost που παρουσιάζεται στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών (Αποθήκη Β1, Προβλήτα Α, Λιμάνι Θεσσαλονίκης) έως τις 25 Οκτωβρίου 2025. Μέσα από τις περφόρμανς του για την φωτογραφική κάμερα, το σώμα του Πλωμαρίτη περιπλανιέται σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους, δείχνει άλλοτε εκτεθειμένο, άλλοτε ενσωματωμένο και άλλοτε παράταιρο στον εκάστοτε χωρικό και κοινωνικό ιστό.

Στην έκθεση Becoming a Ghost, μέσα από φωτογραφίες, βίντεο και εγκαταστάσεις, ο Αλέξανδρος Πλωμαρίτης εξερευνά την επιτελεστικότητα του σώματος ως φαντασματική υπόσταση ένα σώμα που υπάρχει αλλά δεν αναγνωρίζεται, που κατοικείται αλλά δεν είναι φανερό, που είναι σιωπηλό αλλά επιτελεί την παρουσία του, που δεν εντάσσεται αλλά επιβιώνει.

Επιμέλεια: Ειρήνη Παπακωνσταντίνου, Ιστορικός της τέχνης, Επιμελήτρια MOMus-Πειραματικού Κέντρου Τεχνών

Στην εκπομπή “Μέρα με Χρώμα” μίλησε ο Αλέξανδρος Πλωμαρίτης.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

www.ertnews.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Αν κάποιος έφτιαχνε ταινία με τίτλο «Ο Τσε των Θεσσαλικών Πεδιάδων», ο Δημήτρης Κουρέτας θα απαιτούσε να παίξει τον ρόλο του εαυτού του.
Και πώς να τον αδικήσεις;
Με τέτοιο πάθος, τέτοιο ύφος “επαναστάτη”, τέτοια φωτογένεια πάνω στο τρακτέρ  —  θα νόμιζε κάποιος, ότι παλεύει για την ανατροπή του καθεστώτος.
Αν φυσικά η επανάσταση γινόταν με δηλώσεις , κι’ όχι με έργα...
THINK TANK

1. Αντί για επιστολές και φωτογραφίες στα τρακτέρ, ποια συγκεκριμένα, μετρήσιμα αποτελέσματα έχει φέρει η Περιφέρεια στους αγρότες μέσα σε 14 μήνες θητείας;
(Ένα έργο, μία αλλαγή, μία ουσιαστική νίκη, ποια είναι;)

2. Ποιος ακριβώς ευθύνεται για τα €50 εκατ. που “αγνοούνται”; Και, αν ο Περιφερειάρχης το γνωρίζει, γιατί δεν έχει προχωρήσει σε: έλεγχο, θεσμική καταγγελία, δημόσια σύγκρουση; Πόσο “αγώνας” είναι ένας αγώνας χωρίς καμία πράξη πίεσης;

3. Ποια μέτρα έχει λάβει η Περιφέρεια απέναντι στους μηχανισμούς αισχροκέρδειας στο βαμβάκι, τις πομόνες και το κόστος παραγωγής;
Οι διαπιστώσεις είναι εύκολες. Η δράση πού βρίσκεται; Αν γνωρίζει «ποιος την καρπώνεται», γιατί δεν τον κατονομάζει; Αν δεν γνωρίζει, γιατί δεν κάνει τους απαραίτητους ελέγχους;

designed & hosted by
32bit Creative Studio