Πολιτισμός

Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. Λιβιεράτο

Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. Λιβιεράτο

Την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής τίμησαν με μια εντυπωσιακή συναυλία στο Ηρώδειο η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, ο παγκοσμίου φήμης βιολονίστας Λεωνίδας Καβάκος και ο βιολίστας Ηλίας Λιβιεράτος. Πλήθος κόσμου απόλαυσε αριστουργηματικά έργα του Μπετόβεν και του Μότσαρτ, κάτω από τον έναστρο Αττικό ουρανό.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον «Κοριολανό», το πρώτο έργο που η ορχήστρα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας ερμήνευσε στο Ηρώδειο ως ορχήστρα του ΕΙΡ, τον Μάιο του 1964. Τη μουσική διεύθυνση της συναυλίας είχε ο αρχιμουσικός της ορχήστρας, Μιχάλης Οικονόμου.

«H τότε συναυλία είχε το θρυλικό βιολονίστα Davido. εμείς έχουμε αντίστοιχης εμβέλειας βιολονίστα, ο οποίος δοξάζει την Ελλάδα στο εξωτερικό τον Λεωνίδα Καβάκο. Είναι πολύ ιδιαίτερη βραδιά γιατί είναι ένας εορτασμός για την παγκόσμια ημέρα μουσικής και ταυτόχρονα ένας προσωρινός  χαιρετισμός για τα κάμποσα ελπίζω όχι πάρα πολλά χρόνια που θα παραμείνει αυτός ο χώρος κλειστός», δήλωσε ο ίδιος.

Ιδιαίτερα μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού. Πλήθος κόσμου βρέθηκε από νωρίς στον εμβληματικό χώρο του ιστορικού θεάτρου που ολοκληρώνει τις εκδηλώσεις του, καθώς το μνημείο κλείνει λόγω εργασιών συντήρησης.

Ο πρόεδρος της ΕΡΤ Γιάννης Παπαδόπουλος λίγο πριν, από την έναρξη της συναυλίας συνάντησε τους μουσικούς της εθνικής συμφωνικής ορχήστρας και τους δύο σολίστες και συνομίλησε μαζί τους.

Έτσι, στο κατάμεστο από κόσμο Ηρώδειο, κάτω από τον έναστρο αττικό ουρανό, το κοινό απόλαυσε την ξεχωριστή αυτή συναυλία που δόθηκε στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

«Παγκόσμια ημέρα μουσικής και δεν μπορούσαμε να λείψουμε , όταν ξέρουμε ότι το Ηρώδειο θα κλείσει τέλος Ιουνίου και θα ξανανοίξει σε τρία χρόνια», ανέφερε θεατής.

Η συναυλία μαγνητοσκοπήθηκε προκειμένου να μεταδοθεί από τα κανάλια της ΕΡΤ, ενώ μεταδόθηκε απευθείας από το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.

www.ertnews.gr

ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ
Η συνάντηση της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Θεσσαλίας με τη διοίκηση του ΣΒΘΣΕ στον Βόλο επιβεβαίωσε τη βούληση για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου μοντέλου συνεργασίας που θα συνδέει παραγωγή, μεταποίηση, logistics και γαστρονομία, ενισχύοντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαμόρφωση μιας ενιαίας αγροδιατροφικής ταυτότητας για τη Θεσσαλία. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στην εταιρεία Centaur, με διεθνή δραστηριότητα στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων, καθώς και στο πρότυπο...
THINK TANK

1. Πόσα από τα έργα που ανακοινώθηκαν επανειλημμένα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουν ολοκληρωθεί, ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους και ποια μετρήσιμα αποτελέσματα έχουν αποδώσει στους πολίτες;

2. Γιατί η Περιφερειακή Αρχή δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην επικοινωνία, στις συσκέψεις και στις δημόσιες ανακοινώσεις, χωρίς να συνοδεύονται πάντοτε από αντίστοιχη δημόσια λογοδοσία για την πρόοδο ή την αποτυχία των εξαγγελιών;

3. Μπορεί η διοίκηση Κουρέτα να παρουσιάσει συγκεκριμένα παραδείγματα προβλημάτων που καταγράφηκαν στο "πεδίο", επιλύθηκαν πλήρως και δεν χρειάστηκε να επανεμφανιστούν σε μεταγενέστερα δελτία τύπου ως εκκρεμότητες;